Bewertungen von A-Sushi Drachten

Neue Beurteilungen

5.0
Eshme
17 Februar 2024

Sushi was heerlijk, op tijd bezorgd zeker voor herhaling vatbaar

Jaap Kooi
15 Februar 2024

Heerlijk vers en echt smakelijk

Anniek
27 November 2023

Sushi viel helaas uit elkaar, dit was onhandig met eten maar de smaak was er niet minder om. Je kon op de website aangeven dat je extra sojasaus wilde. Ik had er nu maar 1 zakje bijgekregen. Dit is wel erg weinig. Sushi smaakte verder wel goed!

Silvia
11 Oktober 2023
Wybrich Wijma-Hoekstra
8 Oktober 2023

Sushi was heerlijk de California maki had iets strakker gerold kunnen worden viel nu een beetje uit elkaar. We gaan zeker weer eens bestellen.

jacob
16 September 2023

Voor t eerst besteld bij deze club. Sushi was prima, was keurig op de gewenste tijd klaar (afgehaald). Kon online niet terugvinden wat de inhoud van de sushiboxen is. Dus je weet niet wat je krijgt en hoeveel van elk. Er stond wel een kleine foto bij dus op basis daarvan besteld. Het zou helpen als je weet wat er precies in een box zit zodat je in kunt schatten hoeveel je van alles moet bestellen om voldoende te hebben.

Antwort von A-Sushi

Hi Jacob, bedankt voor uw bestelling en recensie. We zullen uw advies in de achterhoofd houden. Misschien zit u bij de volgende druk van onze folder de aanpassing. Graag tot de volgende keer. Team Azië-Sushi.

Lodewijk Meeter
14 August 2023

Dit was voor ons de eerste keer in Drachten. Wij gaan altijd naar Assen. Absoluut niet slecht van smaak, maar een paar minpuntjes. De sushi' s waren niet heel stevig. Vielen een beetje uit elkaar. Was ook niet heel koel. De pittige sushi moet een brandblusser bij geleverd worden of op zijn minst een waarschuwing....erg pittig!!! Als laatste: niet zo heel smaakvol dat ik een lange haar aantrof in de eerste roll die ik van de schaal pakte. Ik heb me daar maar snel overheen gezet. Kan gebeuren, maar veel mensen zouden dan al uitgegeten zijn. Het was erg druk...het aangeboden tijdslot voor afhalen werd met ruim 20 minuten overschreden. Misschien drukte beter incalculeren?? Personeel was heel vriendelijk en bood ook excuses aan dat het wat langer duurde. Netjes! Verder had ik gezien dat de prijs die ik moest betalen hoger was dan wat er op de bestelbevestiging stond (korting niet verrekend???) Geen idee hoe dat werkt.

Antwort von A-Sushi

Hi Lodewijk, onze excusses dat de wachttijd 20 min. langer was. We hadden de tijdslot na uw bon al aangepast. Maar bij u bon was dat nog net niet gebeurd. Ons excusses hiervoor. Ik kan me wel herinneren dat u en uw vrouw nog moest wachten. Sorry. U hebt een familie box besteld van 54 euro min 10% korting van 5.40. Dus u moest in totaal 48.60 euro betalen. Klopt dit? Of hebben wij u teveel berekend? Zo ja, kunt u mij dan opbellen? Want dan kunnen we het verschil nog verrekenen. Maar in mijn kassa systeem staat dat u 48.60 moest betalen.

/
12 August 2023
Antwort von A-Sushi

Hi, bedank voor je bestelling en 4 sterren review. We zullen ons best doen om volgende keer 5 sterren te halen. Team A-Sushi.

Hamstra
6 August 2023

Deze keer drie poke bowls besteld (garnalen, zalm, en kip). Alle drie hele goede kwaliteit en top smaak. Enige tip is om wat meer saus te gebruiken (op de rijst ook). En het zou misschien een goed idee zijn om mensen de optie te geven om meer van bepaalde opties te kiezen. Kip was een grote hoeveelheid, zalm was ook goed, maar garnalen wat weinig bijvoorbeeld.

Antwort von A-Sushi

Hi Hamstra, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Als u volgende extra saus wilt, kunt u dit opgeven. Dan doen we dat graag erbij. Bij de poké bowl garnalen zitten maar 3 stuks bij. Dat klopt. Als u volgende keer iets extra's wilt, dan kunt u los nog 3 tempura garnalen bijbestellen. Dan kunnen we dat bij de poké bowl indoen voor u. Nogmaals bedankt voor uw review en graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Hamstra
25 Juli 2023

Wij eten vaak sushi elders maar waren in Drachten op bezoek en wilden dit eens proberen. Eerdere reviews waren er niet veel maar ze waren goed en terecht. Deze sushi is zeker een aanrader. Wij nemen voornamelijk rolletjes (uramaki) en deze waren echt hoge kwaliteit. Hopelijk breiden ze het menu uit met meer ingrediënten zoals tonijn. Sushi is niet goedkoop, maar de prijs is normaal voor deze kwaliteit, in onze ervaring.

Antwort von A-Sushi

Hi Hamstra, bedankt voor uw enthousiaste en leuke recensie. We zullen ons best doen de kwaliteit hoog te houden. Graag tot de volgden keer. Team A-Sushi.

Nicole
10 Juli 2023

Een paar opmerkingen. Het zou handig zijn om te vermelden hoeveel stuks sushi er in een 'box' zitten. We hadden nu voor bijna € 50 maar 12 sushi per persoon. Het was niet genoeg, maar op de kwaliteit was niets aan te merken. Op de bezorging wel, blijkbaar heeft de tas schuin gestaan of is omgekukeld: de tas was nat van het vocht dat bij het zeewier zat en de mayo van de sushi zat tegen het deksel aan.

Antwort von A-Sushi

Hi Nicole, onze excusses dat de bestelling niet 'netjes' is aangekomen. We zullen de volgende keer extra voorzichtig doen. We proberen wel altijd ons best om alles netjes aan te laten komen. Uw andere opmerking zullen we noteren. Misschien dat er bij de volgende menukaart het aantal bijvermeldt wordt. Nogmaals onze excusses en graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

J
25 Juni 2023

Echt een aanrader!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von A-Sushi

Hi Jo, bedank voor je bestelling en 5 sterren review. Super leuk dat je zo enthousiast over ons bent. Graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Jo pestman
19 Juni 2023

Het eten was deze keer niet met liefde gemaakt, het was niet zo lekker als die andere keren. Stokjes en soyasaus was ook vergeten er bij te doen. Gelukkig heb ik nog bestek thuis liggen en ook soyasaus in huis.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von A-Sushi

Beste Jo Pestman. Allereerst onze excusses dat het eten dit keer niet zo lekker was. Maar vanwege vaderdag was het heel druk geweest. Misschien dat ze het wat haastig hadden klaargemaakt. Daarom hadden we de website ook eerder afgesloten omdat alle rijst uitverkocht was. Wat betreft de stokjes, soyasaus en dergelijke, kunt u in de rubriek "tegen verspillingen" aangeven. Omdat we dit nu niet meer automatisch bijdoen. Maar als u bij de rubriek "tegen verspillingen'aangeeft, dan doen we alles er kosteloos bij. Nogmaals onze excusses en misschien nog tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Jo
7 Juni 2023

Heerlijk gegeten, ga hier zeker weer eens bestellen.

Antwort von A-Sushi

Hi Jo, bedank voor je bestelling en 5 sterren review. Graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Peter Annema
27 Mai 2023

De sushi was slecht gerold en viel uit elkaar. De smaak was ruim voldoende.

Antwort von A-Sushi

Hi Peter, bedankt voor je bestelling en review. Het spijt me te horen dat de sushi dit keer niet goed vast is gedraaid bij uw. Het is normaal gesproken niet zo. Maar waarschijnlijk heeft de kok net niet genoeg kracht toegepast. Onze excusses. Maar gelukkig dat u de smaak nog wel goed vind. Misschien tot de volgende keer. Team A-Sushi

Dos
12 Mai 2023
Antwort von A-Sushi

Hi Dos, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Hanny
1 Mai 2023
Antwort von A-Sushi

Hi Hanny, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Ingrid
24 MĂ€rz 2023

Prima sushi, goede service

Antwort von A-Sushi

Hi Ingrid, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze sushi en service. Tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Amy Rozema
4 MĂ€rz 2023
Antwort von A-Sushi

Hi Amy, bedank voor je bestelling en 5 sterren review. Graag tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Selooo
23 Februar 2023

Overheerlijke sushi! Ik blijf de roomkaas hosomaki uniek vinden. 😄 Vorige keer was er geen soya saus bij, maar bij deze nieuwe bestelling is dat echt geweldig opgelost! Namelijk, ik had ook mochi besteld, en we kregen er 2 extra bij ter compensatie!! Wat waren wij blijđŸ€© ook is het personeel heel aardig. Good vibes. Bedankt voor deze overheerlijke bestelling!

Antwort von A-Sushi

Hi Seloo, bedank voor uw review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en de manier waarop we het opgelost hebben. Tot de volgende keer. Team A-Sushi.

Seloo
20 Februar 2023

Jullie zijn mijn favorite sushi restaurant in Drachten! Alleen wel jammer dat bij mijn laatste bestelling geen soya saus bij zat en op de site geen saus optie is, of die is mij ontgaan?

Antwort von A-Sushi

Hi Seloo, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Fijn om te horen dat wij uw favoriete zaak zijn. Bij de bestelling doen wij altijd soya, wasabi en gember erbij. Maar waarschijnlijk zijn wij dat bij uw bestelling vergeten. Wij zorgen ervoor dat het volgende keer zeker erbij zitten. Onze excusses. Hopelijk zien we u volgende keer weer terug. Team A-Sushi.

Kutas
16 Februar 2023

Erg lekker, hopelijk blijft het zo. Alles vers genaakr

Antwort von A-Sushi

Hi Kutas, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. We draaien onze sushi inderdaad elke keer vers per bestelling. Leuk dat u dat kan proeven. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te zien. Team A-Sushi.

Het was weer heerlijk, vers en goede smaak. Netjes verpakt en keurig op tijd bezorgd.
11 Februar 2023
Jajo
16 Januar 2023

Perfect op tijd klaar. En super goed

Antwort von A-Sushi

Hi Jajo, bedankt voor uw bestelling en 5 sterren review. Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te zien. Team A-Sushi

Heidi
14 Dezember 2022

De loempia's waren lauw, jammer. De Sushi's waren erg lekker!đŸ‘đŸŒ

Antwort von A-Sushi

Beste Heidi, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat het eten niet op de juiste temperatuur bij u aankomt. We zullen ons best doen om de volgende keer alles op de juiste temperatuur en tijd aan te leveren. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi

Ingrid
24 November 2022

Mooi op tijd geleverd. Grote portie pokebowl. Alleen crispy chicken was niet crispy maar met vel.

Antwort von A-Sushi

Beste ingrid, bedankt voor je beoordeling. De naam crunchy chicken bowl is inderdaad wat verwarrend. Dit komt omdat we recept van de tori karaage in de loop van tijd aangepast hebben. De directie ga nog overwegen om de naam van de poke bowl aan de passen. We open u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

Chantal Boxum
26 Oktober 2022

Heerlijk

Antwort von A-Sushi

Hi Chantal, bedankt voor je 5 sterren recensie. Tot de volgende keer.

de Jong
23 Oktober 2022

Heerlijke sushi

Antwort von A-Sushi

Beste de Jong, bedankt voor je bestelling. Bedank voor je 5 steren beoordeling. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

Chantal
9 Oktober 2022
Antwort von A-Sushi

Beste Chantal, bedankt voor je bestelling. Bedank voor je 5 steren beoordeling. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

jochem
7 Oktober 2022

mooi optijd , en ook nog eens heerlijk gegeten.

Antwort von A-Sushi

Beste Jochem, bedankt voor je bestelling. Het is een genoegen om te weten dat u tevreden bent over ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

Meike Kuipers
1 Oktober 2022

Stond direct klaar toen ik het kwam afhalen. Sushi was erg lekker en niet duur voor de kwaliteit die geleverd wordt!

Antwort von A-Sushi

Beste Meike, bedankt voor je bestelling. Het is een genoegen om te weten dat u tevreden bent over ons. We proberen de prijzen wel altijd zo netjes mogelijk te houden. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

Afke
28 September 2022

Duurde lang voor de bestelling kwam wanneer de bestelling kwam was het ook nog de verkeerde bestelling Om half 6 besteld half 8 eindelijk de goede bestelling en kreeg gratis kroepoek bij de sushi Denk niet dat ik weer sushi bestel

Antwort von A-Sushi

Beste Afke, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat u de verkeerde bestelling hebt gekregen. Het was die dag ook 3 tot 4 x drukker dan normaal. Maar dat is natuurlijk geen reden tot. We zullen ons best doen, om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Ik hoop u in de nabije toekomst weer te zien!

Reina
4 September 2022

HĂ©Ă©rlijk verse sushi, top

Antwort von A-Sushi

Beste Reina, bedankt voor je bestelling. Het is een genoegen om te weten dat u tevreden bent over ons. Onze sushi worden inderdaad allemaal vers gedraaid. Leuk dat u dat kan proeven. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

Yolanda
10 August 2022

Heerlijke sushi! Leuk ingepakt.

Antwort von A-Sushi

Hi Yolanda, bedankt voor je bestelling en leuke recensie. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien!

Samantha
5 August 2022

Was precies optijd bezorgd en de sushi was heerlijk!

Antwort von A-Sushi

Beste Samantha, bedankt voor je bestelling en aardige recensie. Het is een genoegen om te weten dat u tevreden bent over ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien! Team A-Sushi.

Selina
13 Juni 2022

First of all, wat een lieve bezorger! đŸ„ș✹ ten tweede, de sushi was ontzettend lekker! Mijn broer en ik vonden vooral die met roomkaas erg lekker. ( de rest ook, maar deze sprong er echt uit!) De mochi was ook lekker! Wij bestellen zeker nog wel weer een keer 😄 Bedankt voor de goede service 💕

Antwort von A-Sushi

Beste Selina, bedankt voor je bestelling en leuke recensie. Het is een genoegen om te weten dat u tevreden bent over ons en ook de mochi ijsjes lekker vond. We hopen u in de nabije toekomst weer te zien!

Tjibbe
2 April 2022

Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd. Goede service. Ga hier zeker vaker bestellen.

HvdM
26 MĂ€rz 2022

Goede kwaliteit, niets mis mee. Heel lang goed gegaan, maar laatste twee keer 45 min. later bezorgd dan aangegeven. Hoeft nog geen probleem te zijn, mits de warme producten maar warm zijn. Helaas, beide keren koud. Jammer en onnodig lijkt me.

Antwort von A-Sushi

Beste HvdM, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat het eten niet op de juiste temperatuur bij u aankomt. We zullen ons best doen om de volgende keer alles op de juiste temperatuur en tijd aan te leveren. Ik hoop u in de nabije toekomst weer te zien!

Edward Postma
13 November 2021

Beste Sushi van Drachten en Bovendien de allerbeste bezorger!

Mirjam
20 Juni 2021

Heerlijke sushi, snelle bezorging. Voor herhaling vatbaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.